МІНІСТЕРСТВО ТОРГІВЛІ СРСР


Н А К А З


N 20 від 25.01.85





Про норми втрат (бою) будівельної кераміки при транспортуванні залізницею, водним та автомобільним транспортом


Міністерство промисловості будівельних матеріалів СРСР відповідно до пункту 14 Особливих умов поставки будівельних матеріалів і санітарно-технічного обладнання, затверджених постановою Держпостачу СРСР і Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 22 січня 1971 року N 1/29, за погодженням з Міністерством шляхів сполучення, Міністерством автомобільного транспорту РСФСР, Міністерством торгівлі СРСР, Держпостачем СРСР, Центрсоюзом, Головміськбудом, Міністерством будівництва СРСР, Міністерством будівництва підприємств важкої індустрії СРСР та ін. затвердило і ввело в дію з 30 липня 1984 року норми втрат (бою) будівельної кераміки при транспортуванні залізницею, водним та автомобільним транспортом, у межах яких вантажовідправник (постачальник) не несе відповідальності, якщо розмір бою не перевищує такої кількості:


------------------------------------------------------------------
|                                           |При надходженні на  |
|                                           |  станцію (порт)    |
|                                           |    призначення     |
|                                           |вантажоодержувачеві |
|                                           |   (у відсотках)    |
|-------------------------------------------+--------------------|
|                    1                      |          2         |
|-------------------------------------------+--------------------|
|Плитки керамічні для внутрішнього          |         1,8        |
|облицювання стін, плитки керамічні для     |                    |
|підлог, плитки керамічні фасадні, вироби   |                    |
|санітарні керамічні, вироби пористої       |                    |
|кераміки, керамічні кислото- і лугостійкі  |                    |
|вироби, вироби хімапаратури та інші вироби |                    |
|будівельної кераміки                       |                    |
|-------------------------------------------+--------------------|
|Ті ж вироби, відправлені у контейнерах,    |         1,35       |
|касетах, пакетах                           |                    |
|-------------------------------------------+--------------------|
|Труби керамічні каналізаційні              |         2,3        |
------------------------------------------------------------------

Примітки: 1. У всіх випадках проходження вантажу у прямому

змішаному залізнично-автомобільно-водному сполученні

норми бою, у межах яких вантажовідправник не несе

відповідальності збільшуються проти вказаних у таблиці

на 50 відсотків.

2. Визнало такими, що втратили чинність з 30 липня 1984

року, норми втрат (бою) будівельної кераміки при

транспортуванні залізницею, водним та автомобільним

транспортом затверджені Мінбудматеріалів СРСР від 22

квітня 1974 року.

НАКАЗУЮ:


Взяти до керівництва норми втрат (бою) будівельної кераміки при транспортуванні залізницею, водним та автомобільним транспортом, затверджені Мінбудматеріалів СРСР 30 липня 1984 року.


 Заступник Міністра                                     І. Давидов

"Баланс", (спецвипуск), вересень, 2000 р.